torsdag 6. september 2012

Dessverre funket ikke blogger for meg.

Nå har jeg prøvd og venne meg til og skulle bruke blogger en veldig lang periode nesten snart ett år, men når jeg er så dårlig som jeg er og ikke blir bedre er jeg lei av og føle jeg ikke får blogget ordentlig. Med blogg.no sin app er det mye lettere og få til bedre blogging på mobil og ipad, for og sitte med daten på fanget er det ikkeofte jeg orker.

Jeg føler også på denne bloggen at jeg bare har blitt verre og verre, den nye bloggen er en ny ¨start¨ på det syke liv. På denne bloggen ser jeg hele tiden hvor mye dårligere jeg har blitt på det siste året og det er ikke noe jeg vil bli på minnet om hver dag.

Jeg har nå kopiert de innleggene herfra som er viktigst med tanke på min historie over på den nye bloggen slik at det er lettere og forstå om man da vil lese litt om min fortid og historie.

Den nye bloggen er: http://huhylle.blogg.no følg meg gjerne der om du vil lese om min hverdag..

Blir jeg bedre en dag, så er det fullt mulig jeg bruker denne bloggen, for liker denne bloggen best om jeg skal blogge fra datmaskin.
mulig jeg slenger inn noen innlegg her innimellom også, om jeg føler behov for det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar