søndag 26. februar 2012

Litt fra hva som ble tatt opp hos legen.

Siden kroppen min reagerte med og gi meg ledd smerter og hodepine av og stå opp av vekkeklokka, sa legen at jeg kanskje burde være 100% sykmeldt litt lenger. Men jeg har lyst til og begynne og prøve og jobbe litt, så jeg er nå sykmeldt 80%, og skal jobbe en dag i uka, det skal bli godt og begynne og prøve og jobbe igjen.
Håper bare kroppen min klarer det. 
Ellers snakket vi om møte med NAV og alt som skal skje fremover og ting vi kanskje skal søke om og slik, men det skriver jeg ikke om enda.

Nå som jeg er blitt såpass syk og orker såpass lite og ikke orker og omgås så mye folk,savner jeg det og ha noen rundt meg som kjenner situasjonen og tar meg for den jeg er.
Så kanskje jeg reiser til mamma eller noe igjen på onsdag eller noe.
Da et det også fakkel tog for Henrik, som døde onsdag på tragisk vis, orker ikke forklare mer om det. Men han sto frem  HER, og fortalte litt. Det endte dessverre ikke slik vi alle hadde håpet.
<3 hvil i fred Henrik <3 minte tanker går til søsknene, faren og de nærmeste.
Har også litt lyst til og prøve og delta på det, samtidelig som jeg slipper og være her alene.
Men får bare se hva dagene bringer og hva jeg orker.

en slik følelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar