fredag 24. februar 2012

Slitsom dag.

Da har vekkeklokka stått på til kvart på 10 og det var tungt! Og nå sitter jeg på legekontoret og venter.

Men fikk en gledelig overraskelse når jeg gikk ut døra i dag, det var jo sol og masse snø var borte, så til og med hellene hjemme.(bilde nederst) og når jeg kjørte mot legen var det jo smeltet masse snø overalt litt godt og se at det går mot vår.

Jeg har jo ett hode som driver og kødder med meg og er konstant vondt så jeg orker ikke bruke linser så da må jeg jo bruke briller. Og når det da er sol ser jeg jo ingen ting! Så bare er jeg er ferdig hos legen skal jeg bort og kjøpe briller man kan ha utenpå de vanlige brillene utenat det ser helt teit ut. Legger ut bilde av det senere! Kjøper jo heller det enn og klage på sola!

Har også nå fått såpass vondt i leddene IGJEN, og det er såpass slitsomt og gå, at jeg skulle ønske jeg hadde krykkene mine, får ta opp det med legen, hva hu syns om det! Beina og alt svikter! Slitsomt når det er slik! Skal bli godt og få tatt opp det og det om NAV og hvordan jeg skal jobbe videre.

Nå gleder jeg meg bare til og bli ferdig og reise videre til mamma og så på hytte! Så da får jeg ikke blogget for den ligger i Sverige. God Helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar