tirsdag 28. februar 2012

tøff dag

Det skulle jobbe igjen var ikke så greit som jeg hadde håpet.
Er så utslitt på en måte jeg ikke kan forklare.
har bare liggi på sofaen som ett slakt, orker ikke tenke klart en gang.

tatt fra google


Nå gleder jeg meg bare og komme til mamma i morra,  bare slappe av og slippe alle engstelser  o.l vanskelig og forklare,  men tenker så mye på alt jeg skulle gjort som jeg nå ikke orker og det sliter meg helt ut...
Vet ikke hva jeg skal gjøre.
Ikke ang mat greiene heller for jeg spiser så mye syns jeg sev i allefall, i følge andre er det ikke så mye, men for meg er det jo hva jeg som føler som gjelder. Er jo ikke så mye jeg orker og fikse til hell.
Syns det  også er tungt,  for jeg orker ikke legge på meg mer, alt lagt på meg nok syns jeg. Syns dette er så tungt. Alt dette sliter meg bare ut mer, håper kanskje ting blir litt lettere hos mamma og fristelsene lettere og stå i mot.
Kunne skrivi om dette vanskelige tema i evigheter, men orker ikke skrive mer nå.

I morgen er det også 
FAKKELTOG.
Skal orke og gå i det uansett hvor mye det skal koste av meg. klarer ikke helt og se hvordan jeg skal orke det, og møte så mye mennesker, men jeg skal  psyke meg opp til det og gå med mamma. Håper på få spm som ¨hvordan har du det?¨ og ting som ¨lenge siden sist, finne på noe snart¨, syns det er så vanskelig og svare for jeg er jo ikke lenger den dem er vant til at jeg er og jeg vet ikke om dem forstår.
Men orker ikke tenke på dette nå, Hode sprenger og kroppen orker ikke mer...

- Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar