torsdag 17. mai 2012

17.mai.2012

Gratulerer med dagen alle.

Det er på dager som denne man virkelig forstår hvor dårlig man egentlig er.
Det eneste jeg har orket i dag er og ligge på sofaen.
Hadde det ikke vært for at det var 17 mai hadde jeg ikke orket og spise heller. Men har tvingt i meg mat i dag fordi det er den eneste tradisjonen jeg får gjennomført her nå.
(De siste dagene har jeg ikke hatt matlyst, og spist kanskje en gang om gangen, for å få tatt tablettene mine, og spist litt godt, men det kun fordi det står fremme)

Min 17 mai i kortetrekk og bilder:
(hittil 20.40)
Frokost(rundstykke) - napoleonskake - lunsj (pølser) - jordbær med vaniljesaus, fløte, melk og blåbær - middag (grillribbe med potetsalat) - smågodt - tv - tent lys - tårer.

Og enda har jeg igjen masse smågodt, jordbær, bringebær, blåbær, potetgull og mat, så godt ikke 17 mai er over enda, har nok i mange dager jeg.
Det var min dag. Håper din har vært bedre.

2 kommentarer:

  1. Jeg syns du er veldig flink, jeg <3

    Lizbethosnes.com - En ærlighetsblogg. Min hverdag med mine interesser, og lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com

    SvarSlett