fredag 4. mai 2012

Ett hode fullt av tanker.

Da var arbeidsdagen over, og den er like tung som alltid, vet ikke helt hva jeg syns om det.
Nå er jeg utrolig syk i halsen og. Men syns fredagene med jobb er ubeskrivelig tøffe. Går og håper at hver fredag blir bedre, men blir heller verre noe som gjør vondt i ett arbeidshjerte. Klarer ikke vite hva jeg syns om det.

Har en del tanker ang leiligheten også, noe som er ganske tungt, blir den solgt, hva skjer videre nå liksom. Er mye spm og lite svar.
En leilighet borti veien her ble solgt denne uka. (Vil min da bli solgt?) Er det negativt for min del? Jeg trur det, alle sier det ikke er det, men vet jo ikke. Sitter med en følelse av at ingen kommer på visning, og at jeg vil slite med og selge. Vet jo ikke da. Klarer ikke tenke noe positivt i salget nå.
Er jo ikke noe jeg egentlig vil.
Skulle ønske formen var slik at jeg kunne bodd her..

Kunne skrivi masse mer, men runder av, for nå er det nudler og the voice.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar