søndag 13. mai 2012

Ferdig

Nå sitter jeg i mitt nye hjem. Fått gjort alt klart i helgen. En stor takk til pappa og Per Tony, og en giga stor takk til mamma som har hjulpet meg med og flytte og få ting på plass.

Er kjempe fornøyd og syns det er blitt bra, trives.
Men jeg må si jeg syns det er utrolig vondt at det er sykdom (me'n) som har gjort at jeg må gå fra det og eie til og leie.
Det er smerte og tårer.
Når jeg sitter her nå i leiligheten forstår jeg virkelig hva sykdommen har gjort med meg. Hva har jeg gjort for og fortjene dette?
Dette var ikke min plan.
Men med denne sykdommen kan man ikke ha noen plan har jeg forstått. Sårt.

Nå er jeg så sliten og tom, at jeg ser ikke klart hva som står og er på tven, og vonde ledd. På tide og ta det litt med ro.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar