fredag 18. mai 2012

Mine største ønsker akkurat nå.

Urealistiske:
- bli 100 % frisk fra all sykdom.

Realistiske:
- sette på løsvipper + opp shining av meg (så jeg ser friskere ut, ser ekstra død ut uten sminke og like hvit som ett lik)
- speilreflekskamera og porttrettlinse til det.
- ny data
- hoppe fallskjerm og annen ekstremsport.
- kunne få hvordan sko jeg vil ( er ganske lang og har store sko, så vannskelig og finne sko som passer, jeg vil og ha høye pumps og støvletter og videre)
- bli såpass bra at jeg kan reise og oppleve ting igjen.
- energi til og ligge ute i sola eller mulighet til og ta solarium
- energi til og være med venner og familie, eller ute blant folk.
- kunne trene igjen.
- bli såpass fornøyd med kroppen min at jeg kan legge meg ut i bikini og gå i shorts og syns det er greit og ikke grue meg til det (vet ikke om jeg klarer det, i fjord viste jeg meg ikke offentlig verken i bikini eller shorts)
- jeg vil kunne syntes det er greit og gå i stramme / ettersittende klær.
- bli såpass i form at jeg orker en proff photoshoot. (har alltid vært er en drøm og bli staylet og fotografert av profesjonelle)

Dette sier jo litt om min hverdag. Ja den er tøff, slik er mitt liv. Må vel bare lære meg og leve med det.
Vurderer nå også og få hjelp til og lære og leve med det. Får se hva som skjer fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar