torsdag 31. mai 2012

Den siste tiden, og instagram.

Ja nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her på bloggen.
Har jo vært pinse og den ble gjennomført som planlagt, i vogna til mamma i Sverige. Men det var bare så vidt.

For torsdagen, den 24.05, skulle mamma og "tante" vaske den gamle leiligheten min, slik er den er klar til overtagelsen i morra. Så kom dem hit når dem var ferdig, på lunsj, pluss at dem skulle hjelpe meg og få dekkene fra bilen og opp i garasjen.
Da skulle jeg løpe for og låse opp døra, og skalla da i den pynte liste saken som kommer ut fra taket på en måte. Det ente med at jeg besvimte, ble bevisstløs en periode. Hørte etter hvert mamma og "tante" snakke til meg, men klarte ikke svare.
Så slo tanken meg, at om ikke jeg snart klarer og svare ringer dem sykebil og jeg må på sykehuset. Jeg er veldig sykehus skrekk, så det ville jeg ikke.
Klarte da etterhvert og si ja. Og knabbet meg til skyggen.
Vi reiste så ned til fastlegen min for det var jo på formiddagen. Der viste det seg at jeg måtte sy, og hadde kraftig hjernerystelse.
Skulle egentlig til a-hus på overvåkning. Men for min fordel tok mamma med seg meg hjem i stede og vekket meg med gjevne mellomrom. ( bilde nr3 er av hode)
Var en utrolig rar følelse, og har enda ikke hatt en natt hvor Ole har våknet hver gang jeg snur meg, for ene siden av hode er jo mye vondere enn den andre. Og hatt ordentlig vondt i hode hver dag siden det skjedde. Føles egentlig bare veldig rart.

De 2 første bildene, er fra pinse helga med herlig vær og sommer klær.
På vei til vogna, fant jeg også en appelsin juice som jeg drikker når jeg er i Danmark, den bare sto i butikken og ventet på meg. NAM. (bilde5)

Når jeg kom hjem på mandag, hadde jeg en kosekveld med boller, potetgull, lakris og min yndlingngs iste. (bilde4)

På vei hjem fra Sverige kjøpte jeg meg ny veske, den ser dere på siste bilde sammen med bilde jeg tok føre jeg reiste på sosialt team med jobben. Spiste på chi, sprøstekt and og herlig dessert.

Har vært sliten de siste dagene, sovet kjempe mye og ikke orket annet enn og ligge i pysjen og ikke gjøre noe. I morra må jeg ut, for da er det overtagelse på den gamle leiligheten. Skal bli godt og bli ferdig med alt, få stabilisert økonomien og slippe og tenke på det med salget.

Er ikke alltid jeg oppdaterer bloggen så mye. Slenger da oftere bilder inn på instagram. Der kan dere finne meg under navnet : verohh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar