mandag 14. mai 2012

Fått gjort litt i dag.

I dag kjørte jeg bilen ned på bensinstasjonen så jeg fikk på sommerdekk, på tide nå når vi er halvveis i mai.
Men ting tar jo litt tid når man ikke kraft nok til og løfte ett dekk selv. Må ha hjelp til alt som er tungt. Litt uvant og trist, for jeg er vant til og klare alt selv, men ja me'n har forandret meg og det negativt.
Mens god bilen fikk sommerdekk på, gikk jeg og fikk sent getboksen avgårde, ordnet med kort og penger til en konfirmant. Mangler bare og levere det. Også fikk jeg kjøpt litt 2 uteblomster og en blomst til og ha inne. Jeg er så flink til og få blomster til og dø. Men håper disse overlever en stund i allefall.

Det er tungt og slite og gå de 200 meterene jeg måtte gå i dag.
Nå snakket jeg i tlf med mamma og nå sitter jeg her andpusten. Når jeg er så utslitt som nå orker jeg rett og slett ingen ting.
Håper formen blir litt bedre i morra, for da skal jeg sitte barnevakt på 2 herlige barn. Eller dem sover og jeg ligger på sofaen.

Ellers har det bare vært sofakos resten av dagen, og det blir det resten av kvelden også.
Kroppen er helt utslitt og jeg orker ingen ting.
Det og gå på do er tungt og jeg drøyer det til jeg ikke klarer mer.
Kroppen vil ikke bære meg. Kroppen min er øm og vond. Slitsomt og bare skulle være våken.
Orker ikke mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar