mandag 9. juli 2012

Lang helg på Treen Camping

På torsdag reiste jeg til Kongsvinger, så akte jeg med mamma videre til Treen. Der koste vi oss masse helt til søndag. Været var ikke helt på topp, men vi koste oss uansett. På fredag reiste jeg en tur til sunne (eget innlegg kommer om det). I løpet av helgen har vi kost oss med med mye herlig matbit godis. Hadde reker en dag, det trur jeg yndlingen om dagen.
Så også film, ulvenatten den var kjempe bra. Så også Joline men den var ikke bra.

Er så godt og være der, ingen som bryr seg om jeg bare ligger og ikke gjør noe. Så der koser jeg meg.
Borte bra men hjemme best. Jeg syns det er slitsomt med denne pakkinga og kjøringa, så ikke helt bestemt meg om det blir noen til helga igjen, eller om jeg venter til neste, for da skal jeg først en helg på Treen, mulig jeg blir der til man eller tirsdag, så skal jeg til vogna i Sunne og være der til søndagen etter.

Den uka er det en festival i sunne, frysdalsdansen. Der er jeg vært år, så selv om jeg er mye dårligere i år, reiser jeg, men jeg blir ikke med på selve festivalen, men sitter ved vogna og får med meg livet, orker jo ikke mer enn det, er vant til og feste en uke jeg, men i år, blir det bare avslapping ved vogna og slik. Kan jo være litt sosial innimellom selv om jeg ikke orker festinga.

Legge ved noen bilder fra helga i Treen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar