mandag 9. juli 2012

Sunne

Som jeg skrev i forje innlegg, hadde jeg dagstur til sunne, i hovedsak for og kjøpe en pensel til mamma, og fornye portåpneren til campingen i Sunne, slik at jeg slipper og gjøre det når det er masse folk. Besøkte også bestemor en snar tur som var i vogna der.

Mens jeg kjørte gjennom Sunne bestemte jeg meg for og reise på Shangri La. Der selger dem undertøy og hjelper deg og finne rett størrelse, og dem er kjempe flinke. Jeg tenkte det var fint nå etter silikon operasjon og slik, har jo ikke gjort noe slik før heller, så var morro.
Jeg fikk da prøve en slik BH for og finne ut hvordan størrelse jeg egentlig er, og det var som jeg hadde trudd, jeg bruker feil størrelse. Jeg har brukt 85D nå etter operasjon, men det viste seg, at det som er rett for meg er 80E.
Jeg fikk super god hjelp, og en herlig service, kom inn med bh'er mens jeg prøvde(legger ved bildene av alle hun kom inn med under her) og sa akkurat hva hun mente. Jeg kjøpte en BH, en svart en (bilde under) skal kjøpe en til nr jeg skal dit neste gang, må bare bestemme meg for hvem, men en lys en i allefall.

Det koster jo litt mer enn på Cubus og hennes og slik, men er jo mye bedre kvalitet og man finner det som passer seg selv best. Og som jeg tenker, har man 2-3 man kan bruke og vaske, så holder det, kan man heller kjøpe nye når dem er slitt.

Shangri La tar også i mot bestillinger og sender undertøyet til deg om du er medlem og har registrert str og yndlingsmodeller, noe som passer perfekt når jeg kun er i sunne om sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar