lørdag 30. juni 2012

En koselig men slitsom fredag

Korte trekk hva jeg gjorde:
Jobb - til venninne - dusje - Oslo - spise på Aker brygge - få med oss slutten av vg lista - så til Jessheim til venninna mi og sove der.

Ja dette var en koselig dag, men fy og vondt jeg har i kroppen i dag, og er ME sliten til tusen, kroppen vil ingen ting.
Det er så trist at så koselige ting kan gjøre meg så sliten etterpå. HATER DET. For smertene er nå så intense at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er så ille nå at jeg nesten " glemmer" hvor koselig det var i går...

Jeg hadde med meg krykker i går. Hadde jeg ikke hatt dem hadde jeg nok ikke klart og gjennomføre uten og knekke sammen. Kom meg nesten ikke inn i bilen når vi skulle hjem for alt i hele kroppen var så stivt og vondt. Så ille har jeg faktisk ikke opplevd det før..

Det var litt av min dag i går. I dag blir det vel ikke til at vi gjør stort. En tur på butikken og det er det vil jeg tru..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar