mandag 18. juni 2012

Synstest

Ja som sagt var jeg på synstest i går, og gikk jo greit, har faktisk fått bedre syn. Men skjevere hornhinner. Folk tenker sikker at det er bra at synet er blitt bedre. Men når jeg har ett syn som ikke har stabilisert seg på 10 år og synet forandrer seg hele tiden, så er det faktisk ganske slitsomt.
Må følges opp og briller og linser må byttes ut, og det gir jo ekstra mye hode vondt når jeg går med feil briller, enten om de er for svake eller for sterke, faktisk like ikke begge deler.

Har nå bestilt nye briller, og dem kommer om 10 - 14 dager ca.
Blir spennende, bilde kommer sikkert.

Mens jeg endelig var ute av huset fikk jeg også kjøpt noen små nødvendigheter. (bilde under)

I morra skal jeg til strømmen medesinske senter (ME spesialister der) igjen. Etter en telefonsamtale med legen min der på onsdagen som var (noe hun har innimellom for at jeg skal slippe overse for hver gang vi skal snakke) syns hun jeg burde komme dit for en mer detaljert samtale og kanskje nye prøver o.l pga hjernerystelsen og at jeg har blitt så mye verre med smerten igjen. Håper jeg får noen svar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar