onsdag 18. april 2012

Forklaring og litt div.

Akkurat nå er jeg inne på data'n, som dere sikkert har forstått, er det ikke så ofte jeg orker og blogge fra data maskinen.
Jeg orker sjelden og sitte oppreist lenge nok til at jeg får skrevet ett innlegg, derfor blir det mest mobil blogging, noe som da ikke blir like bra, mye pga at bildene da må bli nederst i innlegget, men slik blir min blogg, til jeg orker og sitte mer foran data'n.
Er mye lettere og ligge og blogge på mobilen, enn og ligge og blogge på data'n.

Men når jeg først sitter her kan jeg fortelle litt om hva som skjer fremover.
Jeg må nå selge leiligheten min, noe som er veldig sårt for meg, for føler da jeg har mislykket på ett vis.
Men pga sykdommen min, vil jeg ikke klare og jobbe nok til at jeg har råd til og beholde leiligheten, 
Det  er ett tema som jeg syns jeg utrolig vanskelig og skrive om så det blir ikke så mye jeg vil skrive om det, kun små oppdateringer. for og kunne se tilbake på ting den dagen jeg eventuelt blir frisk.

Er også mye derfor jeg har bloggen for og kunne ha noe dokumentasjon for leger o.l pluss at jeg selv skal kunne se tilbake den dagen jeg eventuelt blir frisk.


Kommer til og savne denne leiligheten helt utrolig masse, bare elsker stede den ligger på, og elsker bare hele leiligheten.
Men trur jeg kommer til og trives kjempe godt i leiligheten jeg har fått leid også. der får jeg nøklene neste fredag, trur jeg det ble. 
Gleder meg masse til og komme inn i den også, og gjøre den ¨min¨. Selv om jeg bare nå må leie en lang periode, så trur jeg også kan vil trives med det, da er det liksom ingen jeg må ¨passe¨på, på samme måte som når jeg eier, litt vanskelig og forklare det der. Men med ME'en er det bedre jo mindre jeg har og tenke på. Så selv om jeg kommer til og savne denne leiligheten super masse, trur jeg og håper jeg vil trives super godt i den jeg skal leie også.
Er kjempe koselig folk jeg skal leie hos, så det skal nok gå bra.

Men nå må jeg avslutte, kommer snart en megler her som skal gi meg ett tilbud på salget her, men gud og mye det egentlig koster og selge..
Men håper dette er en megler som viser interesse, men som allikevel ikke er alt for dyr..

Mobil  blogges sikkert senere..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar