fredag 27. april 2012

Fra elendig start til helgekos

Da var nøkkelen hentet, og første lass ute av bilen så nå er jeg klar for helgekos.
Lurer på hvem dag jeg orker lass 2, eller egentlig orker jeg ikke. Men hvem dag jeg klarer og tvinge meg til lass 2.

At jeg ikke orker høres så fælt ut, men kroppen min klarer bare ikke. Jeg må tvinge meg til og gjøre ting og da blir alt bare tusen ganger verre, dagen i dag er jo ett eksempel på det.

Dagen i dag startet tidlig, for i dag skulle jeg på jobb igjen, og når jeg sto for og skulle ta tablettene mine og fikse frokost, besvimte jeg rett og slett.
Var en rar følelse, rakk og legge meg det føre jeg ble borte.
Når jeg kom til meg selv, var det bare og få tatt de tablettene jeg hadde prøvd på tidligere, spise og komme meg av gårde. Hentet nøkkelen til leiligheten og tømt bilen så måtte jeg på butikken. Vært en rar dag bare vært fjern etter at jeg besvimte, hadde liksom håpet formen skulle være stigende, men det har der så absolutt ikke vært som jeg hadde håpet.
Merker jo at tablettene hjelper, men blir ikke bedre vannskelig og forklare så det bare gir jeg opp nå, kanskje jeg klarer det en annen gang.

Men nå er det sofaen og helgekos resten av denne dagen i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar