onsdag 25. april 2012

Me klinikken / strømmen medisinske senter 240412

Ja i går (tirsdag) var jeg igjen på strømmen for og få svar på prøvene mine og for en samtale.
Alltid godt og snakke litt med noen som forstår og kan forklare, det gjør at jeg forstår mer om kroppen min og hvordan og hvorfor den reagerer som den gjør.
Prøve svarene var slik så som så, fått nye og mye kraftigere b12 sprøyter, tabletter mot hjernetåke, og tabletter mot lavt blodsukker, pluss at det var en del vitaminer o.l jeg manglet, så fikk tabletter til det og, pluss alt jeg fikk sist, så tar en del tabletter i løpet av dagen. Men vis det hjelper er det verdt alt.
Har jo merket litt forandring fra forje gang alt. Det er godt. Men skulle gjerne fått energien mer tilbake. Nå etter samtaler forstår jeg jo lettere hvorfor og slik, men jeg klarer ikke gjenfortelle det, selv om jeg selv har forstått. Det er jo litt lettere når man forstår hvorfor kroppen er som den er. Sagt der mange ganger på de siste innleggene her nå, men det er noe som er så viktig så får ikke sagt det nok.
Noe annet som også ikke var helt som det skulle var stoffskiftet mitt, men var ikke helt kritisk, så skulle se ann det om ca 3 mnd vis ikke det har blitt bedre, må jeg mediseres mot det. Men det tar jeg som det kommer, godt og vite det blir fulgt opp i allefall.

Det skal sies at medesinene jeg tar er mest vitaminer og mineraler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar