fredag 20. april 2012

Kos

Fredag, helg & kos.
Denne helgen har jeg bestemt meg for og bare slappe av og kose meg. Vært på butikken og kjøpt mat til hele helgen og litt til (bilde nederst). Tippet og
kjøpt masse kos.

Nå ligger jeg bare på sofaen og har sett dyrepasserene, syns det er ett så fint program, må jo være drømme jobben og jobbe med dyra der fast året rundt. Nå er det snart the voice.
Slik skal jeg bare nyte hele helgen, føre det er full gang igjen med salg og leger neste uke, kommer nermere tilbake til det neste uke orker ikke ta det nå for skal være en kose helg, så skal glemme alt stress med salg, leger, at det er skjedd noe galt mellom arb.giver(bi jobben min) så lønna ikke har kommet, er jo ikke så mye penger men en del og hadde trengt det nå, og at den engangkode saken min til nettbanken har hengt seg så jeg ikke får brukt ,den.
Jeg skal bare nyte helgen og kose meg, og ta fatt på resten til mandagen.

Så noen bilder av alt jeg har kjøpt pluss middagen min, pølsegrateng. Mmmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar