søndag 8. april 2012

Påsken vekker minner

(begynte på innlegget i påsken, men ikke orket og fullføre før nå)

Ja som overskriften sier var dette en tung tid. Det er nok fordi dette er den "ferietiden" jeg pleier og gjøre mest, enten er jeg på reise med familie eller venner. Eller som i påsken 2011 som jeg tilbrakte her hjemme, men med masse trening og sol, gikk til trening og koste meg masse der, tok sol, og var ute i solen, fikk en fin farge, mens nå er huden min grå og blek. På kveldene var jeg ute på byen med venner og bare levde livet. Jeg drakk ikke, men det er ikke noe jeg trenger for og ha det morro. I år lå jeg kun i sofaen.

Det er en tid jeg savner noe så utrolig masse, med masse herlige mennesker hele påsken.
Den påsken her orket jeg INGEN ting noe som er veldig tungt. Jeg var en tur på hytta til "tante og onkel" med mamma, og koste oss da.
Ble utslitt, vet ikke hvorfor.

Men ja det vekker minner, for når jeg har hatt påskeferie har jeg alltid orker og være kjempe sosial, for da har jeg jo ikke hatt skole eller jobb nå de seneste årene.
Men nå, selv om det er ferie orker jeg ikke noe mer. Det er noe som gjør vondt, og påsken ga meg mange tunge stunder, og mange tårer som rant, ofte.

Håper neste påske blir anderledes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar