torsdag 26. april 2012

Synd. Trist

Her ligger jeg på sofaen, og gjør ikke stort.
Ser på tv, stort mer orker jeg ikke, har en plan om at jeg i løpet av dagen skal ha fått satt noen esker inn i bilen. For i morgen etter jobb skal jeg og få nøkkelen til den leiligheten jeg nå skal leie. Så da er det jo greit og ta med seg det jeg orker. Vet ikke hvor mange esker jeg klarer og få inn i bilen i dag, eller ut i morra, men har ett mål om og få med så mange esker som mulig og få så mange esker som mulig ut i morra.
Men jeg skal gjøre så godt jeg kan og jeg håper jeg klarer masse, men slik kroppen er nå virker det ikke som jeg klarer så masse. Men får ta det som det kommer, tungt når livet er slik, før hadde jeg allerede klart og fylle opp bilen 5 ganger.
Men i løpet av dagen får jeg ta det jeg orker.

Syns og det er veldig synd at jeg ikke klarer og være med på allsang på youngstorget kl 12. Jeg er en person som liker og være med på slike ting for og vise medlidenhet og vise at jeg bryr meg. Men når formen er som den er nå klarer jeg ikke, mye pga av de store folkemengdene og fordi jeg ikke klarer og stå oppreist så lenge.
Synd men slik er livet mitt blitt. Trist.
Men jeg skal være med i tankene mine, det er den eneste måten jeg kan være med på nå dessverre.

Det er vondt og se og ikke kunne delta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar