onsdag 8. august 2012

Dagens oppdatering fra Strømmen M.S

Da var jeg ferdig på Strømmen medisinske senter for i dag og sitter og venter på at bilnøkkelen min skal bli ferdig kodet, så jeg får ekstra nøkkel. Greit og ha.

I dag var jeg hos ernæringsfysiologen for og få vite litt om hvordan jeg skal sette sammen kostholdet mitt for og få i meg det jeg skal nå når jeg ikke tåler/ eller skal spise så masse.
Det var veldig alright og få snakket litt om det, for da får jeg litt råd og tips hva jeg kan spise i stede.
I 6 måneder skal jeg holde meg unna melk, gluten (allslags mel), egg og mandler. Så skal jeg begrense inntaket av, ris, lam, reinsdyr, torsk, laks, tunfisk, brokkoli, gulrot, tomat, mais og sitron.
Trur jeg fikk med nesten alt der.
Når man leser dette tenker man sikkert herregud det blir vanskelig og da er det jo nesten ikke noe mer igjen og spise. Men dette skal jeg klare, det skal jo være med på og gjøre meg frisk, og jeg vil jo bli frisk. Selv om det kanskje virker som det ikke er så mye igjen og spise, så er det faktisk en del, og det finnes mye erstatninger.
Så dette skal jeg klare. Skal bli en spennende til fremover nå..

Fikk også ny myers i dag. Alltid godt og få ny myers intravenøst. Gjør noe med kroppen, kjenner i allefall at den virker.

Nå gleder jeg meg til og ta fatt på den nye kosten, og prøve og gjøre formen bedre.
Skal til Sverige i helga og kjøpe inn, er jo mer utvalg og billigere slike produkter der.
Skal og få kjøpt meg ett "lite" fryseskap etterhvert, bare jeg finner ett jeg har lyst på og som passer meg.
Så da er det bare og komme igang.

Nå er nøkkelen min klar så Skal bli godt og komme hjem til sofen nå, etter en dag med mye reising hit og dit og info.
Må bare innom og kjøpe noe "ny" mat så hører jeg sofen rope. Så vi snakkes..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar