søndag 26. august 2012

Verdens beste mamma

Vært på helgetur på Treen, med mamma, bestefar og Søskenbarnet mitt i helgen. Ble ikke så mye avslapping som ellers når jeg er der, for er så mye lyder, og annet støy når vi er fler. Noe jeg reagerer veldig på om dagen, og blir ekstra sliten, når det er mye lyder rundt meg, og jeg irriterer meg da over alt.
Lørdagen sov jeg nesten hele dagen på grunn av migreneanfall, kom nok av lite søvn den natta pga snorking, og en kropp som ikke slo seg til ro når omstendighetene var som de var.
På kvelden var det og sommerfest med reker. Jeg kom meg ut av senga og fikk vært med noen timer på det.

Men over til overskriften, jeg må jo bare ha verdens beste mamma. På vei hjem fra Treen var vi innom Charlottenberg. Der fant jeg ett par sko som bare var helt meg, Svarte "skatesko"(bilde under). Nå når høsten kommer er jo det perfekt til baggi bokser, og joggebukser, love it.
Det er helt min stil.
Fikk også bensinpenger både av mamma og bestefar, fordi jeg måtte kjøre helt til vogna selv, og penger har jeg ikke mye av om dagen (takker så masse, godt og få hjelp). Går mye til behandling, medisiner, og diett maten.
Fikk også handlet inn litt slik at jeg kan bake brød og knekkebrød når det blir tomt.

Men må bare si det, Borte bra, men hjemme best..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar