mandag 6. august 2012

Treen langhelg

Reiste til campingen til mamma etter jobb fredag.
På lørdag var vi en tur i Sunne, med "tante". Vi spiste lunsj hos dem på vei tilbake til campingen. "tante og onkel" har hytte mellom Treen og Sunne så da passet det fint.
Ellers har vi bare kost oss med masse god mat, godis og OL.

Når vi var i Sunne handlet jeg noen nødvendigheter.
T-shorts fra jeans og sånt.
Badesinglett, som jeg skal bruke i stede for badedrakt, for finner ingen badedrakter jeg liker. Pluss at jeg har mange bikini truser jeg kan bruke til. Skal jo helst ha på litt mer klær når vi har svømming på skolen med elever. Jeg har også tenkt og begynne og prøve og få svømt litt til høsten, bare for og komme meg litt ut, da er den god og ha. Den kjøpte jeg på shangri la.
To pakker med neglfiler, kjøpt på lindex.
To lange singletter og en tynn genser, kjøpt på lindex.
To leggings kjøpt på lindex.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar