onsdag 1. august 2012

På strømmen igjen.

Da var det på'n igjen.
Ferien er over både når det gjelder jobb og leger. Har egentlig vært litt godt og slippe og tenke på noe.
Men nå er det 2 lege besøk denne uka og mayers neste uke. Det er det jeg vet hittil.
Er slitsomt bare alt dette og skulle huske hva som skal tas opp og passe på alle avtaler.
Må også en tur på NAV snart for og ordne slik at jeg går rett over arbeidavklaringspenger eller ett eller annet. Har jo ikke råd til og plutselig sitte uten inntekt en måned.
Det og skulle måtte passe på alt dette selv er noe av det som er med på og gjøre meg ekstra sliten i hode. Med den diagnosen jeg har skulle alt slik kunne gått automatisk. Ikke kan jeg nå si hvordan jeg er i form om 3 måneder, 6 måneder eller ett år for den saksskyld.
Det skulle vært ett system som skulle funket for oss med slike diagnoser også, uten og gjøre oss verre. For det er det, det systemet vi har nå gjør med oss med kronisk utmattelsesyndrom, det ligger jo i ordet. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare og kjempe denne kampen. Hadde det ikke vært for at penger hadde vært så viktig hadde jeg heller lagt all den lille energien jeg har på og bli bedre i stede. Men nok om det, ord kan ikke si hva jeg føler om denne saken uansett.

Nå bare håper jeg på en vellykket time, noe det alltid pleier og være her. Pluss kanskje noe svar på hvem som kan hjelpe meg i det offentlige og sette diagnose. Her privat har dem jo satt den, men det hjelper ikke. Håper også kanskje jeg kan for hjelp til og forstå hvorfor musklene bare blir svakere, hvordan jeg skal forholde meg til det, og hva jeg kan gjøre med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar