fredag 17. august 2012

Kongsvinger + Gave

I går var jeg en tur i Kongsvinger, spiste middag hos mamma, føre vi gikk en tur på by festen i Kongsvinger og hørte litt bandene som spilte. Koselig og se litt annet enn disse fire veggene hjemme. Selv om jeg har og har hatt masse mer smerter i dag, var det verdt det.

Fikk også en gave av mamma. (bilde 2) Det var ett reise sett fra decléor med krem og serum til neglene, og en Mail forsterker. Har vel bare den beste mammen.

Føre jeg reiste hjem snakket jeg med min herlige venninne, (bilde 1 & 3) hun er som søsteren jeg aldri fikk.
Kan være meg selv med henne, noe som er herlig. Er bare så synd vi ikke er like mye med hverandre nå som jeg har flyttet, savner de tiden vi hang sammen hver dag. Men vi har det supert de gangene vi er med hverandre og det er det viktigste. Uansett vet vi også at vi har hverandre uansett hva og når. Alle fortjener en slik venninne.

- VHH

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar