onsdag 15. august 2012

Smerter

Har så kraftige smerter i knærne mine nå, at jeg ikke vet hvordan jeg skal ligge for og ikke ha så vondt.
Det er en smerte det er vanskelig og forklare, men nå er det så vondt at jeg svetter.
Ble nok en litt for lang dag på jobb i dag. Var planleggingsdag så da ble det full dag, er jo viktig og vite hva som skjer dette skoleåret. Dette er vel bare ett tegn på at jeg ikke er klar for og jobbe fulle dager enda, så er glad jobben gjør alt for meg, og skal dele den dagen jeg skal jobbe i uka i to.
Får vite i løpet av uka hvordan det blir neste uke.
Spennende og ta fatt på ett nytt skoleår med herlige kollegaer og elever, selv om jeg ikke får deltatt så mye som jeg vil og ønsker, men det er bare slik livet mitt er.

Er bare så glad jeg har noen lyspunkt i hverdagen, ellers hadde jeg ikke orket kampen lenger, dessverre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar