søndag 12. august 2012

Uforklarlig egentlig.

Er på Treen på camping denne helga også.
Dagen i dag har vært en rar dag. Eller dagen har vært fin den, men er ikke så lett etter jeg la om kosten, har nok fått i meg noe jeg ikke tåler i dag.
Jeg merker det så utrolig godt, men jeg klarer ikke beskrive følelsen med ord.
Trudde ikke jeg skulle merke det etter bare 4 dager.
Håper det nå da betyr at den dietten er riktig, og at jeg bare har fått i meg noe jeg ikke tåler.
Vi var ute og spiste i dag, sa i fra hva jeg ikke tålte, så jeg fikk mat ut i fra det. Trur nok ikke det var helt uten det jeg skal holde meg unna, har jo vært helt fin i magen nå siden onsdag, så vis det var uten alt vet jeg ikke hva jeg gjør (finner ikke ord for den fortvilelsen, for om jeg må kutte ut mer i kosten vet jeg ikke hvordan jeg takler det). Heretter trur jeg kommer til og holde meg til helt trygge ting uten gluten, melk og egg.
Det jeg har en mistanke om at det er i dag er at i det glutenfrie melet jeg har lest på, inneholdt det skummetmelkpulver, og det blir jo det samme som melk, så om det er det hun hat brukt ligger jo svaret der, det inneholder jo også mais, slik som brødet mitt og det skal jeg jo begrense meg til, så det er og et alternativ. Har også fått i meg en del syre i dag i form av juice og slik, det kan og være en grunn, så mye og spekulere i nå.
Orker ikke skrive så mye om dette nå, for det er en ting jeg jobber mye med om dagen og syns er sårt og tøft. Så skrivet om det når jeg føler for det og jeg er klar for det.

Det som er sikkert fremover er at jeg skal følge dietten litt strengere og håpe det hjelper.
Se om jeg får baka litt mer til uka eller helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar