mandag 6. august 2012

Liten oppdatering etter forje besøk på strømmen medisinske senter.

Når jeg var der sist var det en del vi skulle gjennom.
Tok en liten nevrologiske undersøkelse, Er jo da noen ting som ikke stemmer helt, så ble viser henvist til nevrolog, så bare og vente på og få time.

Ble også henvist til mr av hode og rygg, bare for og slå fast at det ikke er der det ligger en feil, forhåpentligvis. Det pga det nevrologiske og bare for og være sikker på at det ikke ble noe mer skade når jeg fikk hjernerystelse, så da skal jeg ringe og få bestilt time der en dag.

Fikk også svar på de matallergi testen hun tar, de som er litt mer utfyllende enn de man tar hos fast legen. Man får sjekket det litt mer i dybden.
Der reagerte jeg jo så klart på nesten alt, melk, mel, egg, ris og masse mer. Jeg gir jo ikke noe utslag på de prøvene som blir tatt hos fastlege men de er jo heller ikke helt hundre prosent, men på disse prøvene viste det klar allergi.
Håper jo da at det bare er pga følsom tarm og ikke søljaki, ser slik ut også for ingen ting som tyder på søljaki nå, men det vet man ikke helt hundre prosent enda. (sorry at det blir litt små ekle detaljer her, men er jo bare den nakne sannhet, og det er slik min blogg er)
Så til onsdagen skal jeg tilbake til Strømmen for og få Mayers, ta noen prøver også skal jeg til ernæringsfysiolog for og få satt sammen ett riktig kosthold til meg, ut i fra hva jeg tåler. Blir spennende og se om jeg skal holde meg unna alt nå med en gang, eller om det blir delt i flere perioder. Jeg trur det blir alt nå, og i 4 uker fremover, så ta nye prøver som da gir svar på om jeg må forsette uten eller om jeg kan begynne med vanlig kosthold igjen.
Så dette blir en spennende til fremover.

VHH skrevet 05.08.12

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar