tirsdag 13. mars 2012

13.03.12

Det er bare tyngre og tyngre og reise på jobb hver tirsdag, nå får jeg høre at dem begynner og se det på meg og, at jeg ikke lenger er den samme. Er jo vondt og høre men samtidlig godt at noen er ærlige med meg.
Syns det er utrolig tøft på jobb. Nå logger jeg med jævlig hodevondt, og vet ikke om det kanskje har noe med at jeg har brukt meg så masse i dag på jobb.

Har tatt noen telefoner til Volvat og legen min i dag, håper jeg får positive svar, men er så utrolig tungt og vondt og måtte kjempe så jævelig. Det sliter meg helt ut...

Var en tur på butikken etter jobb, ellers bare liggi på sofaen. Når jeg sto i kassa på butikken fikk jeg se hetetoktene igjen og følte meg uvell, og trudde jeg skulle besvime, lurer på hvorfor, om det er en blanding av at jeg er blant folk og at kroppen min ikke orker og bære meg, eller ja.

I morra skal jeg en tur til mamma igjen og være der litt, trur hu syns det er greit og ha meg der når formen er slik dalende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar