torsdag 22. mars 2012

220312 & en ny forandring på bloggen igjen.

- Lå lenge i senga
- dusj
- butikk, noe som ikke var lett, svimmel, uvell og alt, bare av og handle og møte ei av de herligste venna, pratet litt når jeg satt i bilen
- sofa, spiste litt
- hode vondt
- sov ett par timer i senga, så godt og legge seg inn i senga på det mørke rommet og koble helt av.
- sofa
- en tur til på butikken for og få kjøpt dagboka mi.
- sofa kos og mulig noe mat, det blir resten av kvelden min.

Ja så til endring her på bloggen IGJEN, beklager det, men slik blir det med den formen jeg har, og det kan fort hende jeg gjør om igjen, men må bare prøve og finne ut hva som er best for meg i den situasjonen jeg er nå.
Så heretter skal jeg begynne og skrive dagbok i en egen bok, slik at jeg lettere kan den ha med meg når jeg skal til forskjellige leger o.l.
Men  jeg kommer fortsatt til og bruke bloggen til forskjellige innlegg og temaer, men mye går ut herfra for jeg må ha det med til legen og da blir det i boka mi.
Blogger vil sikkert handle om oppdateringer på sykdommen, og litt av hvert, er faktisk selv veldig usikker på hvordan dette vil bli og hvor mye skriving det vil bli på bloggen her etter, men det vil bare tiden vise videre, og det kan hende jeg etterhvert kommer tilbake med dagbok her.
Dette gjør jeg og litt pga at jeg sliter veldig med hode vondt om dagen,  og lyse fra data'en gjør det ikke akkurat bedre. jeg er litt veldig lyssky om dagen også pga me'en så nå må jeg bare ta alt som det kommer og hva jeg orker. sysn det er veldig trist at det skal være slik, men slik er det nå da, så får bare ta det som det er.. Merker ledd smertene mine også kommer veldig i fingrene når jeg nå sitter her og skriver..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar