lørdag 3. mars 2012

.-.

Hatt noen tunge dager nå.
Har kun klart og ligge rett ut på sofaen, og det og hente seg mat og drikke er ett kjempe ork!
Syns og det er veldig tungt at jeg er så sulten og spiser og drikker så mye! Vil jo ikke legge på meg, begynner og få panikk for det nå når jeg ikke orker annet enn og ligge på sofaen for og legge på meg er det siste jeg vil!
I går var ronja her en tur, så da ble det litt frukt kos, og litt kakao og kaffe.(bilde 1,2,4&5 nederst)

I dag når jeg skulle kjøre mamma på fest, bestemte jeg meg for en tur på sentret for følte at kroppen ville greie det, men når jeg kom inn der og begynte og se "kjent" folk som ville snakke, angret jeg! For begynte og kaldsvette og ble svimmel og uvel, så gikk nesten bare og så ned, er slik om dagen når jeg er rundt det hvor det er andre folk, og det er så ikke slik jeg egentlig er, og det er tungt! Men fikk kjøpt det jeg skulle ha pluss kolokrem, for orker ikke og sminke meg om dagen så da ville jeg se om det hjalp til og føle meg litt bedre med meg selv! Og fikk også prøvd det i stad. For når jeg kom hjem, fikk jeg spist og slappet av litt, og da fikk jeg en liten periode hvor jeg følte meg litt bedre, så da fikk jeg ryddet ut av oppvaskmaskinen (noe mamma lurte på om jeg kunne)mens jeg ventet på at jeg kunne vaske av kolokremen! Det vart en del bedre, mørkere, ikke helt som jeg hadde håpet men ble bedre enn de lyse jeg hadde i allefall.
(bilde 3 under)
Men nå er formen på bånn igjen og jeg orker nesten ikke en gang og hente noe og drikke! Men må vel bare gjøre det snart!!

Lurer og på om mamma snart begynner og bli lei at jeg bare ligger her på sofaen, men jeg orker ikke sitte lenge oppe om gangen dessverre.

Må også komme meg hjem i løpet av morgendagen eller mandagen for tirsdagen skal jeg jobbe igjen, noe som er tungt og tenke på, for en arbeidsdag er så tung for meg om dagen så vet ikke helt!
Men nå orker jeg ikke skrive mer akkurat nå, men har ett innlegg som ligger på vent, så kommer ett til snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar