fredag 16. mars 2012

Sinne av tv.

Ja, det er faktisk helt sant, sitter og ser på tv, Ungkaren, og det er jo reprise så vet jo hva som skjer, og vet jo at ikke det forholdet han velger holder. Men selv om jeg ikke hadde vist det, kan jeg med hånden på hjerte si at, man ser jo at han velger feil... Hva er der som gjør en person så blind lurer jeg på... Man må jo kjenne seg selv såpass godt at man vet hvem man passer sammen med, når det er så åpenlyst for dem som ser på at valgene han tar er feil.
Oppgitt blir jeg.
Har jo sett noen serier av slike type program at dem velger riktig og. Men er mange som blir så blinde altså..

Det er ikke bare Ungkaren/ ungkarskvinnen som gjør meg hissig eller får frem følelser i meg:) er egentlig alt jeg ser på. Blir sint, glad, og tårene triller ja rett og slett alt.

Kunne skrivi om dette evig kjenner jeg, er vel noe som fanger meg da, men når jeg bare ligger her, blir liksom tven stående på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar