lørdag 10. mars 2012

+/-

Må si det er godt se ut døra om dagen, hver gang jeg går ut døra, er det mer vår, HERLIG.

Da har jeg vært en tur på butikken, for fant noen penger jeg ikke viste jeg hadde, og det er ikke feil slik rett føre lønning. Skulle kanskje ikke brukt det bare på kos, men var det jeg hadde lyst på og lønna kommer jo over helgen, så da syns jeg at jeg kunne kose meg i dag når jeg fant penger jeg ikke viste om!
Men butikkenturen ble ikke som håper, etter en liten tur inne på Kiwi begynte jeg og kaldsvette og ble svimmel så da var det bare og reise hjem, men nå har jeg da litt og kose meg med i kveld.
Nå gleder jeg meg bare til den dagen jeg kan gå ut, uten og føle ubehag.

Nå når lønna kommer til uken har jeg noen mål jeg håper og få gjennomført innen nermeste fremtid, orker ikke sette noen dato for det er bare stress.
Men prøve og få farga håret, og vaska bilen, for bilen blir så støvete av og stå i garasjen, og så er den møkkete etter jeg var hos mamma forje uke og sunne turen. Så skal få kjørt den til noen som vasker den for meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar