tirsdag 13. mars 2012

Godt med omtanke

Syns det er godt når folk viser at dem bryr seg og vil hjelpe meg, forlanger ikke det, men er utrolig godt og slippe og kjempe helt alene!

I går ringte bestemor og hun ville hjelpe meg økonomisk om alle legebesøk ble dyre. Verdens beste bestemor.

I dag ringte pappa, og han hadde pratet med noen som kjente noen som hadde sliti med ME også. Men som hadde blitt bedre. Så han skulle finne ut hva og hvordan også får vi se da, så godt når folk bryr seg.

På jobb i dag også var det noen som anbefalte og snakke med noen på kommunen, siden jeg jobber i kommunen, er set noen man kan snakke med der, og få råd av og slik husker ikke helt hva det heter, men får ringe en dag jeg orker og høre om det er noe for meg.

Har og en mamma som er der for meg.

Det som er vannskelig er at når jeg er over 18, må jeg fikse der meste med og ringe rundt og slik selv, men ikke hver dag jeg orker og drive og ringe så fælt. Heller sjelden jeg orker, og det er da slitsomt og tenke på alle telefoner som skulle vært tatt, og alle kamper jeg skulle kjempe. Orker ikke det mer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar