lørdag 17. mars 2012

IRRITERT / FRUSTRERT

Ja, som overskriften viserer jeg irritert eller kanskje det er mer frustrert.

Fikk melding på mobilen min nå her for litt siden om at jeg ikke hadde mer inkludert nett i mnd igjen føre 5. april.
oki, tenkte jeg, det er jo greit, bruker jo kun mobilnettet når jeg er hos mamma, for hun har kun mobilt nett til data'en.
leste meldingen en gang til, og fikk litt sjokk da så at det var mellom 8 og 9 i dag tidlig det ble tomt, så bestemte meg da for og slite meg opp av sofaen og bort til data'an til mamma for og sjekke bruken resten av dagen, det jeg ikke har tenkt på er jo at jeg har hatt på nett på mobilen og brukt det i hele dag, så viser seg at det 400 kr ekstra. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH så irriterende.
Så bestemt meg nå for og gå og bare betale det med en gang så jeg slipper og tenke på det resten av mnd.
Siden vi har fri familie er det jo mamma som får regninga så betaler jo til hu, så det  går jo bra.

Men dette fører da til at det blir mye mindre blogging nå frem til 06. april.
siden jeg er såpass svak og orker ikke sitte oppreist så mye med data'en på fanget.
Så mens jeg er hos mamma, eller ute på ting (ikke så mye av det men) så får jeg ikke blogget fra mobilen.
Men ett dagbok innlegg skal gjøre alt for at jeg får til. og noen andre innimellom.
Når jeg kommer hjem har jeg jo nett jeg kan koble opp mobilen til.
Men blir bare frustrert av og skrive om dette så rundet av her. 

Nå skal jeg bare kose meg med litt godt

og se på tv.
skal og prøve og få lest noen blogger, det går jo liggende, men vanskeligere og skrive når man ligger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar