lørdag 17. mars 2012

17.03.12

Dagen i dag har vært lagt der i fra god.
kun ligget på sofaen i hele dag.

Forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer og sove så lenge her og mamma som det jeg gjør hjemme. 
Mulig det er pga omgivelsene, jeg aner ikke.

Jeg skulle så svært se på ski hele formiddagen i dag, men jeg sovnet vettu, og sov til pappa ringte meg og vekket meg, og lurte da på om jeg fortsatt hadde lyst på min usunne middag.
Det hadde jeg jo, så da var jeg jo så heldig at han kom med det til meg som jeg skrev i forje innlegg.

Blir sofa, og tv kos resten av kvelden.
Har ikke orket og dusjet en gang i dag, og kjenner på meg at det blir ikke til at jeg orker det i dag hell.
Holder jo på å besvime uansett hva jeg skal i dag..

Nå har jeg sitti en stund og skrivi her, og betalt 2 regninger og nå svetter jeg som en gris og det føles som jeg skal besvime. For en form sier jeg bare.

Kommer ett innlegg til etter dette, bare for og skille litt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar