fredag 16. mars 2012

16.03.12

Etter jeg farget håret på morningen i dag var jeg utslitt igjen, så resten av dagen tilbrakte jeg på sofaen. Litt utpå eftan ble smertene i leddene så store og kroppen helt rar, så da måtte jeg legge meg litt i senga, på mørkt rom bare for og slappe enda bedre av, sovnet da en times tid.

Når jeg våknet koste jeg meg med en starbucks is mocha latte, kjøpt på butikken i går. Mamma hadde da begynt med maten, så skulle jeg hjelpe til med og rive ost til salaten min, og det var kjempe tungt, og det er vondt og merke at kroppen er så svak. Det og skulle drikke av halvliters glass og er tungt, men drikker så mye at ett vanlig glass er tomt på 1 2 3, flyr og dobbelt så mye på do som vanlig. Men det er vel bare slik det er! Men det sårer veldig, finnes ikke ord for hvor vondt det er.

Bare hatt kose kveld med mamma, med herlig mat og dessert, ble så mye mat at jeg orket bare halvparten.

Slenger med noen volder fra min dag på sofaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar