mandag 19. mars 2012

190312

Idag har jeg ikke gjort stort annet enn og ligge på sofaen. Når klokka ble halv 7 orket jeg først og gå utenfor døra. Bestemte meg da for og reise på apoteket, men dem var så klart utsolgt for det p-plasteret jeg skulle ha. Men fikk da kjøpt, deo, tannkrem, hodetablettet på apoteket og fikk meg en tur på butikken og kjøpt litt små ting jeg trengte der og, og siden min svarte joggebukse er blitt så blass og stygg bestemte jeg meg for at jeg fortjente en ny, kostet kun 150 kr på Cubus. Og kjøpte på herreavdelingen for da fikk jeg en ordentelig stor og god en.
Under turen holdt jeg vel på og besvime 10 ganger eller noe, men kom meg hel hjem til sofaen og tv'en så vidt det var i dag også.

Nå burde jeg egentlig ha sovi, men når jeg skal på jobb dagen etter får jeg da ikke sove. Ligger bare her og vrir meg, og redd jeg ikke klarer og stå opp.

Etter i jobb i morra skal jeg prøve og huske og stoppe på apoteket og kjøpe p-plaster håper dem har det da. Må kjøre til jobb selv i morra noe jeg gruer meg til for er ca 30 min og kjøre, og jeg føler meg ikke helt trygg, men jeg må vel bare klare det vel..

PS: MÅ TAKKE MAMMA FOR ALT HUN GJØR FOR MEG <3 hadde ikke klart dette alene. Da hadde jeg nok ikke kommet videre.

Men nå får jeg prøve og sove, natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar