søndag 18. mars 2012

Vår

Var så godt  og se når jeg kjørte hjemover og nærmet meg hjemme at her var nesten all snøen borte, og ungene rundt her lekte på tunet, det var så godt og se, DET  ER VÅR

Når jeg tok ut av bilen ble jeg stående og se på ¨rompa¨ til bilen min, 
og trur det er den fineste rompa som finnes : )
er så glad i bilen min, digger den.

Når jeg reiste fra mamma, fikk jeg med bursdagsgaven min fra bestemor, for hun er i syden og kommer ikke hjem føre 2 dager føre bursdagen min, så da har mamma fikset det for henne.
Fikk ikke åpne den føre jeg kom hjem.
Og når jeg kom hjem åpnet jeg den og fikk akkurat det jeg ønsket meg.
Heldig er jeg.
Jeg trengte virkelig en ny stekepanne, for min gamle tålte ikke og blir brukt inne i ovnen, men det gjør denne, kan til og med ta av håndtaket så det er bedre plass i ovnen.
Jeg er så fornøyd. 
Gleder meg masse til den dagen kommer hvor jeg blir i såpass bra form at jeg orker og stå og lage noe ordentlig mat med denne.
Slik som formen er nå, orker jeg ikke stå og lage så mye mat, blir bare små ting,





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar