torsdag 15. mars 2012

15.03.12

Dagen i dag har jeg stort sett brukt på sofan hos mamma.

Var en tur på butikken, handlet, tippet og kjøpte hårfarge. Håpe jeg orker og farge det i dag eller morra!
Mens jeg var i butikkene holdt jeg på og besvime en hel haug av ganger. Det er så ekkelt og trist. Pluss at jeg unngår og prate med folk og slik, noe folk ikke er veldig vant med for jeg er jo egentlig utrolig sosial og pratesyk, og folk forstår ikke forandringen.

Smertene i leddenene særlig kneleddet er nå så sterk at tårene presser seg ut av øya mine.
Når det er så vondt som nå hjelper det ikke legge seg en gang, det er vanligvis kun det som hjelper, men ikke med så intense smerter.
Hater at det blir så mye verre på kvelden enn ellers på døynet.. Er hi å kvelden når alt er mørkt det er godt og ligge og slappe av.

Men dette var dagbok innlegget for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar