søndag 11. mars 2012

Forandring på bloggen.

Nå som formen har blitt en del dårligere, må jeg nå begynne mer og skrive dagbok. Velger da og bruke bloggen til det. Da kan jeg blogge fra mobilen noe det  sikkert blir mest av, det er jo det letteste. Hadde egentlig tenkt og bruke en bok, men den er så lett og glemme, mobilen er jo alltid med så da blir det en dagbok her i stede.

Skal også prøve noen andre innlegg innimellom vis jeg har noe og skrive om og orker, og da skal jeg de gangene jeg orker det prøve og bruke data'n. Men kjenner meg selv såpass godt så regner med det blir mest fra mobil uansett. Det eneste som er veldig dumt på mobil er at man kun kan legge bildene nederst,  men da gjør jeg som jeg har gjort på de fleste innleggene mine og skriver det (inne i slike).


Dagbok er viktig for meg som glemmer det meste, for og kunne vise legen hvordan formen min er, og litt slike ting.

Begynner med dagbok fra i morgen. Kan nok bli en kjedelig blogg, men er jo mest for min egen del at jeg blogger.
Men som sagt jeg skal prøve og få til noen andre innlegg innimellom når jeg orker det.
Det som er fint da er at man kan lagre og fortsette og skrive senere,

Men nå runder jeg av her, ellers blir jeg skrivenes i all evighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar