onsdag 28. mars 2012

Tur til mamma

Jeg ble med mamma hjem til henne på lørdag etter at hun hadde sovi hos meg, så kjørte hun meg hjem etter vi hadde vært på me klinikken på strømmen på tirsdag (kommer egen innlegg senere).
Er godt og være hos henne, og bare slappe av inni mellom, men borte bra og hjemme best, alltid godt og komme hjem til sofaen og sengs mi!
Vi bare koste oss med herlig mat og masse godis.

På søndag var vi en tur i Sverige og jeg fikk brukt de pengene jeg ikke har. Var en litt ting tur hadde det ikke vært for at jeg hadde en handlekurv jeg kunne henge over mens vi shoppa, og hadde jeg ikke fått slappet av når mamma prøvde hadde jeg nok ikke klart det.
Men godt og få kjøpt 4 topper og en bokse, har kun en bokse jeg virkelig liker, for orker ikke bruke trange bokser, det bruker jeg kun om jeg skal være fin, det er liksom ikke helt meg, jeg liker med baggi og harems bokser, så nå har jeg 3, 2 jeg liker godt og en som er ok! Og noen andre, men de er av den kortere i beina typen, så det er mer kun sommer bokser. Nok om mine bokser.
Fikk kjøpt en bh også, skal bli godt og kunne bruke helt vanlige bh'er etter silikon operasjon. Med spiler og alt, fikk kjøpt en, og fant en til jeg skal kjøpe neste gang jeg får lønn eller noe.

Mandag klarte jeg og vaske 2 av gulvene til mamma. Det syns hun var godt når hun kom hjem etter en arb dag. Vi koste oss da med reker.
Resten av tiden jeg var hos mamma brukte jeg på sofa kos.
Men nok om min tid hos mamma, slenger med ett bilde med det jeg kjøpte i Sverige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar