torsdag 8. mars 2012

Min dag i dag

Våknet og var like utslitt som i går, så orket ikke reise og hente sykmeldinga mi i dag heller, men i morra MÅ jeg eller senest mandag, for må ha den med på jobb på tirsdag!
Så i dag blir det bare sofaavslapping som i går, har så lyst til og orke noe annet, men klarer ikke tenke på det en gang.
Nå ligger jeg på sofaen og ser på tv med kakao som jeg lagde og hadde på kanna i dag tidlig!(bilde nederst) Slik blir nok resten av dagen og, mulig jeg varmer en fiskegrateng for orker ikke stå og lage mat når formen er som dette, utslitt, verker i hele kroppen og ett hode som verker, ikke orket og stått på kjøkkenet på noen dager selv om ikke det har verket i kroppen, så har nok vært litt mer utslitt enn jeg vil tru selv. For var jo en periode hvor jeg brukte litt tid på og lage ordentlig mat, men ikke så ofte jeg orker det nå ;/
Ha en god dag videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar