torsdag 22. mars 2012

dagens butikk besøk.

Var på butikken på formiddagen i dag, det var helt jævlig, holder jo på å besvime hele tiden, noe som er veldig slitsomt, og merker jeg er ikke meg selv ute blant folk og det er noe som er ekkelt og merke selv.
Når jeg hadde satt meg i bilen og skulle hjem møtte jeg ei venninne, ei av de herligste jente som finnes, og hun forstår  det betyr så mye.
Men jeg klarer ikke være meg selv om dagen, og det er så vondt og kjenne, og tenker så masse på alle rundt meg som jeg er så redd for og miste.. 
Uff, orker ikke skrive mer om det nå er så vondt.

Var en kjapp tur på butikken nå også, for og kjøpe en dagbok til meg selv,  og det var fortsatt slik at jeg holder på og besvime, ekkelt, og jeg går med en klump i magen for er redd for og møte folk jeg kjenner, for vil ikke at dem skal se meg som den jeg er nå, dessverre, er ikke slik jeg vil være.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar