søndag 18. mars 2012

18.02.12

våknet tidlig igjen hos mamma i dag med kraftige smerter i leddene mine, og kjente at kroppen trenger mer søvn om natta. Nattesøvnen er liksom noe spesielt.
Men sto opp og la meg på sofaen, tok ikke da lange tiden føre jeg sovnet en stund, aner ikke hvor lenge men var da en god dupp.

Men når jeg våknet i dag bestemte jeg meg for og reise hjem, slik at jeg fikk en ordentlig natt med søvn føre jeg skal på jobb igjen på tirsdag.

Så nå ligger jeg hjemme på sofaen,  det eneste jeg har gjort i dag er en tur på butikken, kjøpt noe rundstykker så  jeg fikk meg noe mat og kjørt hjem. mer orker jeg ikke gjøre.
Ikke dusje en gang, det får jeg ta i morra..

Etter kjøre turen hjem i dag, merker jeg det at jeg ikke er alt for trygg bak rattet, føler meg ikke helt trygg, for er så mye tregere i oppfatningen om dagen, og syns det bare blir verre og verre, så skal prøve og unngå og kjøre så mye nå. Så lenge jeg ikke føler meg trygg,er det ikke noe vits og kjøre.

Ha en god kveld videre, det skal jeg på sofaen, og med tv'en min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar