onsdag 28. mars 2012

Me klinikken / strømmen medisinske senter 270312

Jeg hadde time der klokka der kl 11, eg gruet meg masse, men klarer ikke beskrive hvorfor. Var våken ca 2 timer i strekk i løpet av natta å.
Men dama som kom på vente rommet og ropte på meg, het mette, og hu var helt utrolig, hu kan så masse og forstår meg.
Vi snakket ca en time trur jeg og hun sa så mye smart, og hun er på god vei til og få meg til og forstå og etterhvert akseptere sykdommen min. Det er noe jeg gleder meg veldig til, både og forstå og akseptere sykdommen min.
Jeg velger og ikke lege ut alt vi snakker om her. For det første er det vanskelig for meg og forklare det.
Jeg tok også 15 blodprøver trur jeg det ble til slutt. Hun brukte en genial slik nål sak, den beste jeg har sett til nå.
Også måtte jeg ta avføringsprøve, den fikk jeg ta hjemme da og sende i posten i slik spesiell innpakking, men det er seriøst, det VERSTE jeg noen gang he gjort.
Mens jeg var der fikk jeg en del papirer o.l noe som skal fylles ut, gleder meg alt til neste time i slutten av april. Får da forhåpentligvis svar på alle prøvene som skal sendes til 5 eller 6 forskjellige steder trur jeg.
Fikk også en del "medesiner" det koster men blir jeg bedre er det vert vært øre, må bare flinkere til og spare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar