onsdag 14. mars 2012

Sol og stil

Da reiser jeg til mamma, nå er det vår og frem med vår joggeskoa:) jeg er ei skikkelig joggesko glad jente:) men går jo mest i joggeklær når formen er som den er. Og har ganske store ben så lettest og få tak i jogge sko da og.

Ja stilen min er veldig avslappende det har den alltid vært, er jo glad i og pynte meg og, men da må jeg være i form til det og det er lenge siden nå! Men jeg trives i min avslappende stil selv om jeg er i bedre form og så derfor blir det vel bare slik. Helt meg er joggebukse t-shorte og jogge sko:) vis jeg setter på meg noe annet enn joggebukse er det ofte baggibokse! Har jeg trange bokser er set oftest vide store overdeler, samme! Pynter jeg meg er det jo klart noe helt annet! Skal få lagt ut bilde av begge stiler en dag, men ikke i dag, nå står jeg på farten til og reise.

Her er bilde av vår jogge skoa, de lilla og grå venter jeg med og bruke til all snøen er borte men veldig klar for og ta i bruk de svarte, det eneste som mangler er ett par hvite, det skal jeg få tak i i løpet av våren og sommeren, må bare få ork og penger først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar