lørdag 10. mars 2012

Lørdag

Sitter nå og ser på langrenn, 5 mila i dag, syns det er koselig og bare sitte og se på, slipper liksom og følge med så fælt, men med 5 mila i dag, 3 mila i kollen i morra og Champions league med Larvik og györi i Larvik i dag, skulle jeg ønska formen var såpass at jeg kunne fått med meg noen av tingene!
Kunne kanskje klart håndballen fordi der kan man sitte og se på, alle er konsentrert om det som skjer på banen hele tiden og det er ikke langt fra parkeringa og inn, orker jo ikke gå så mye!
Det er litt verre i Kollen, og få plass der hvor det ikke er langt og gå fra bilen pluss at jeg må sitte for og stå er noe av det verste, da begynner jeg og kald svette, og kjennes ut som bena skal svikte, og der er det jo ikke noe og se på hele tiden heller for skiløperene forsvinner jo litt:) er også litt i mot folkemengder når formen er som den er nå! Føler liksom at alle ser på meg! Så sofaen er nok best for meg!

Men ett annet år kanskje der er min tur til og oppleve det også!

Ha en god lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar